Markedsføring i dagens media-jungel kan være utfordrende når det gjelder å velge mediekanal. Hva ønsker du å oppnå med din kommunikasjon, og hvordan tenker du i forhold din profil? Med en godt planlagt kampanje er det større sjanse for at du treffer de riktige personene og dermed oppnår god effekt. Hvordan bruke innsikt før en kampanje for å skape resultater?

Under frokostmøtet vil Tor Helge presentere ferske lokale resultater fra en del bransje undersøkelser utført av TNS Gallup som viser hvordan du kan bruke innsikt til å gjøre bedre valg – slik at du ikke bare «kjøper» annonser, men investerer i markedsføring!

Velkommen til minglefrokost fra kl. 08.00 og faglig påfyll fra kl. 08.30.

Påmeldingsfristen utløp tirsdag 15. oktober kl. 12.00.

Medlemmer i Markedsforum Aust-Agder deltar kostnadsfritt på frokostmøter – det er inkludert i medlemskapet. Er du ikke medlem? Bli medlem her!