Har du noen gang fått spørsmålet «hva driver du med, da?» på et seminar, og kjent at du sliter med å svare kort og engasjert? Da er du i så fall i godt selskap.
Det er krevende å fatte seg i korthet. Men for å vekke en nysgjerrighet hos den du kommuniserer med, så må du noen ganger våge å løfte frem det som er unikt ved deg eller din bedrift.
Som navnet tilsier, handler en heispitch om å «selge» sin egen kompetanse eller egne produkter til en annen person, i løpet av en kort tur i heisen. Det krever øving!
Peder Tellefsdal drar oss gjennom tips og råd for å lage en skikkelig god heispitch, og bruker praktiske eksempler underveis.
Peder er senior kommunikasjonsrådgiver i Innoventi. Han har lang erfaring fra politikk, og har blant annet vært stabssjef for byrådet i Oslo og politisk rådgiver for Høyre på Stortinget. De siste årene har han jobbet i PR-bransjen.
Han flyttet til Tromøya sammen med kone og to små gutter i april i år.
PÅMELDING
Påmelding senest tirsdag 26. april kl. 12.00.
Medlemmer i Markedsforum deltar kostnadsfritt på frokostmøter – det er inkludert i medlemskapet. Er du ikke medlem? Bli medlem her!
Kr 300,- for ikke-medlemmer